Meer verno.

Portfolio.

Verno vorm
Portfolio.

De enthousiastelingen

1 november 2021

Het is maandagmorgen 08:00 als we met Fred en Eric spreken over hun rol binnen de Verno Evenementenservice. Het gesprek vindt plaats tussen alle werkzaamheden door.

“Het is druk. We moeten sanitairunits in de Prinsentuin ophalen, het materieel van de Wadopera komt retour en we moeten een aantal nieuwe evenementen bevoorraden deze week. Maar we hebben wel éven tijd hoor,” grappen beide enthousiastelingen.

Tien jaar terug trad Fred Ekelhof in dienst bij Verno Verhuur. Met behulp van zijn grote netwerk en ruime ervaring groeide de evenementenafdeling snel door en werd zo een volwaardig onderdeel tussen de zeven Verno vestigingen. “Samen met Eric Reitsma als eventplanner staan wij klaar voor een breed scala aan evenementen. Van groot tot klein.” verduidelijkt Fred.

Eric, hoe ziet jouw Verno-loopbaan er tot nu toe uit?
“Ik ben in 1999 begonnen bij Verno in Leeuwarden, als 2e man. Na verschillende wisselingen, zowel qua locatie als functie ben ik sinds 2010 vestigingsleider in Leeuwarden. Na de komst van Fred groeide de evenemententak al snel zo hard dat ik de rol van eventplanner erbij gekregen heb.”

Hoe ziet jouw taak binnen de evenementenservice er precies uit?
“Nadat Fred een opdracht aangenomen heeft start mijn werk, het plannen. Ik zorg ervoor dat het juiste materieel op tijd klaar staat voor transport. Soms betekent dit dat er spullen van andere vestigingen gehaald moeten worden, soms moeten we extra inhuren om tekorten op te lossen."

Waar ben je het meest trots op?
“Eigenlijk ben ik gewoon heel trots dat het elke keer weer lukt!”

Wat is het geheim voor jouw functie?
“Rustig blijven. Alleen dan bewaar je het overzicht. En doordat ik dit dagelijks doe heb ik inmiddels aardig in mijn hoofd wat, wanneer en waar geleverd wordt. Dat maakt de puzzel echt een stukje makkelijker.”

Welke ontwikkelingen zie jij in je werk?
“Wat de planning betreft zie ik dat waar men eerder vaak tijdig de spullen reserveerde, er nu dikwijls heel last-minute besteld wordt. Dit geeft soms natuurlijk wel wat druk op de planning. Gelukkig kunnen wij door onze korte lijnen snel schakelen en dit in de meeste gevallen goed opvangen.
Wat het materieel op evenementen betreft merk ik dat de vraag naar luxe sanitair toeneemt

Terug naar overzicht

Wat onze klanten zeggen.

Verno vorm
Direct contact met Verno

Hoe kunnen wij jou helpen?

Pagina delen.